Dynamics 365 Customer Service

Utrusta din kundservice med Copilot

  • Bättre självbetjäning
  • Automatiserade rutinuppgifter
  • Översättning i realtid
Kundservice som den borde vara

Kundservice på en helt ny nivå med Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service är för dig som vill leverera riktigt bra, och personlig, service i alla dina kanaler. Tricket är att effektivisera och automatisera hela processen; från ärendehantering och självbetjäning till realtidsanalys och support via AI. Med det inbyggda AI-stödet kan du exempelvis ta fram insikter, automatisera ärenden och ge support via exempelvis en chat-bot eller IVR (konversationsbaserad interaktiv röstrespons). Nöjdare kunder, en effektivare kundservice och bättre data att lära av. Win, win, säger vi.

Accigo är en auktoriserad återförsäljare av Microsoft-licenser
Microsoft Dynamics förenar digitala processer snabbt och smidigt

Microsoft Dynamics 365

Dynamics 365 är Microsofts plattform för verksamhetssystem. Den innehåller smarta och specialanpassade applikationer som samarbetar med en gemensam datakälla för att ge dig så mycket stöd som möjligt.

Översikt

Dynamics 365 Customer Service

Ärendehantering med hjälp av AI 

Låt AI kategorisera och prioritera inkommande ärenden automatiskt och sedan skicka det till rätt agent.

AI-driven agentassistans 

Tack vare integrationen med Copilot kan dina kundservice-agenter få hjälp med svar och relevant information i realtid.

Självbetjäning som faktiskt fungerar 

Ge kunderna möjlighet att hitta svar på egen hand. Med hjälp av kunskapsartiklar och vanliga frågor kan de enkelt lösa sina problem själva.

Analys och insikter 

Analysera trender, mät SLA och resolution rate för att hitta områden där hela kundservice-teamet kan bli ännu bättre.

Feedback och automatiska enkäter

Det bästa sättet att bli bättre, är att lyssna på kunderna. Skicka ut enkäter automatiskt efter avslutade ärenden för att samla in feedback och få en bättre förståelse för hur kunderna upplever kundservicen.

Samarbeta i realtid

Ibland behöver man fråga en kollega. I Dynamics 365 Customer Service är det riktigt enkelt. Det går att samarbeta direkt i systemet och bland annat dela expertis och hjälpas åt med att lösa kundernas problem.

Fördelarna att samarbeta med Accigo

Är vi rätt för varandra?

Fokus på människan

Vi leder människor och organisationer genom digitalisering med människan i centrum och tekniken som möjliggörare.

Lätt att göra rätt

Krångligt är inte modernt. Teknik ska vara enkelt att använda och vårt mål är alltid att det ska vara lätt att göra rätt.

Microsoft Cloud Solutions Partner

Accigo är Microsoft Cloud Solutions Partner, vilket innebär att vi är utvald partner hos Microsoft i samtliga av deras lösningsområden.

KONTAKT

Vill du veta mer om Dynamics 365 Customer Service?

Vi berättar gärna mer om Dynamics 365 Customer Service och hur det kan hjälpa ditt företag. Kontakta oss så återkommer en av våra experter till dig inom kort.